Eindelijk wat nieuws. - Reisverslag uit Rome, Italië van Wout Horst - WaarBenJij.nu Eindelijk wat nieuws. - Reisverslag uit Rome, Italië van Wout Horst - WaarBenJij.nu

Eindelijk wat nieuws.

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

13 Juli 2010 | Italië, Rome

Dit verslag komt uit Bolate ,het is misschien mosterd na de maaltijd maar de computer mogelijkheden zijn zeer beperkt jaar .
Het tornooi in Cario M is goed verlopen en hebben leuke wedstrijden gedaan.
Het team van Italy was erg goed en hebben de finale gewonnen.
we zijn vereslijk verwend tijdens het toernooi wat eten en drinken betreft.Ook het weer was erg goed zeg maar heet 30 a 32 graden.
We spelden in de ochtend en de na middag maar daan was het ook nog erg warm.
We zijn nu in Bolate bij mensen die vorig jaar ook in Kirkland en Ramstein waren bij het Italiaanse team.
Gisteren wrden we uitgenodigd door het team voor een barbeque op het veld van Bolate.
Het was een groot feest en hebben veel gelachen en herrinneringen op gehaald.
Morgen gaan we verder naar Castelfranco Veneto bij Venetie voor het volgend toernooi.

gisteren zijn we ook nog in milaan geweest en hebben de kathedraal en het opera gebouw(de scala) bezocht en wat rond gewandeld.

hopelijk is nederland niet van slag na het verliezen van de finale WK, dat is meestal het eertse wat ze aan mij vragen als ze merken dat ik uit

• 13 Juli 2010 - 07:17

Thijs:

Hee pappa,

Jammer dat je beperkte computer yruimte hebt maar top dat je het naar je zin hebt.

Huis wil niet echt vlotten liefs Esther e Thijs

• 13 Juli 2010 - 07:20

Marijke:

He paps, leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad! Op nAar het volgende avontuur! We hebben veel verhalen uit te wisselen als we weer thuis zijn! Veel plezier nog! Dikke kus je dochter!

• 13 Juli 2010 - 07:32

Rein Merkx:

Wout,

Mensen die plezier hebben hebben ook weinig tijd om dit op te schrijven. Ben blij dat het LL gevoel ook nu weer naar boven komt. Je hebt er een jaar op moeten wachten. Geniet van alles tijdens de europeese toernooien en wie weet veranderen ze de regels bij LL zo dat je volgend jaar weer naar de states kunt/mag gaan. Bobbie Gumbs heeft dit ook voor elkaar gekregen niet waar.

Veel Plezier.

GR
    Rein Merkx
    LL the Netherlands

• 13 Juli 2010 - 08:33

Anke:

Hoi
    Leuk dat je weer zo'n reis mag maken! Veel plezier nog. groetjes van de rest van de familie
    Anke

• 13 Juli 2010 - 12:43

Fer Nederstigt:

Gaat goed zo Wout, veel plezier nog daar.

• 13 Juli 2010 - 19:38

Sylvia:

Leuk om te lezen dat je weer een geweldige tijd hebt. Eerst tijdens het toernooi, in de hitte weliswaar, en nu onderweg naar je volgende toernooi. Uit ervaring weet ik dat Milaan erg mooi en gezellig is en zo combineer je het een met het ander. Nog leuker om dit samen met goede bekenden te doen. Dat maakt je reis nog veel leuker.
    Veel plezier in de buurt van Venetië. Ik kan niet wachten tot het volgende verhaal.
    Ciao. Sylvia

• 13 Juli 2010 - 21:24

Ump Bro Jos:

He vriend goed te horen dat je het naar je zin hebt in Italie.
    HHW is heet koud nat zo ongeveer als iedere HHW.
    Nou tot horens dan wel tot scheids in NL
    Ump Bro Jos Welboren

• 14 Juli 2010 - 11:08

Jos:

hoi Speedy, we zijn net terug van onze fietsvakantie, 1100 km. in 14 dagen, gem. temperatuur 35 gr. was af en toe wel afzien,maar het is ons gelukt!! Geweldig Wout dat je weer in het buitenland mag umpen, ik hoor je verhalen wel uitgebreid als je weer terug bent . Succes