Halve finale en Finale. - Reisverslag uit Venetië, Italië van Wout Horst - WaarBenJij.nu Halve finale en Finale. - Reisverslag uit Venetië, Italië van Wout Horst - WaarBenJij.nu

Halve finale en Finale.

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

17 Juli 2010 | Italië, Venetië

Na de plaatsings ronde zijn de nummers 1 t.m 4 bekend.
vandaag de halve en morgen de finale.
Voor al de wedstrijd 2 tegen 3 gaat spannend worden.
Deze wedstrijd heb ik plaat met gerard zwier op een en steve allen op drie.
Het is hier erg heet dus weer veel drinken en regelmatig iets eten anders val je om.

• 17 Juli 2010 - 06:27

Jeroen Van De Wiel:

Hoi Wout,

Goed om te lezen dat je er weer bij bent. Wil je Steve en Joane de groeten doen van mij.

Ik heb ze diverse keren gemailed maar ik heb het idee dat ze deze niet ontvangen hebben. Ik wilde ze vragen of ze geïnteresseerd zijn om bij ons de indoorcups te komen scheidsen en of dat zij nog teams weten uit Amerika die geïnteresseerd zijn om bij ons.

Kommend jaar hebben we namelijk 2 indoorcups een voor top junioren en senioren van 1e klasse tot hoofdklasse.

Zou je dit voor mij willen vragen?

Succes nog met het vervolg van het toernooi.

Groet Jeroen

• 17 Juli 2010 - 11:24

Rein En Hannie:

Hallo Wout! Beetje gesmolten inmiddels of valt het mee? Hoe was de wedstrijd tussen nr 2 & 3? En hoe was de finale?Voor ons dit jaar geen little league maar EK junioren in Wenen. We gaan met een groep en gaan daar ook samen camperen dus dat wordt ook een leuke vakantie. Op de site kan je de stand wel bijhouden denk ik, JO wil in ieder geval de titel prolongeren! Tot ziens op de velden ennu genieten daar in het warme Italie! Groetjes Rein en Hannie

• 17 Juli 2010 - 15:54

Jos:

hoi Speedy, maken ze van de wedstrijden weer opnames, net zoals in Amerika? Ik heb, met je dochter lekker in het zwembad zitten kleppen, natuurlijk ook over jou, ze is ook zo trots op haar papa en ik vind het geweldig dat je dit allemaal mag meemaken! Nog veel plezier in Italie.