Halve finale en Finale. - Reisverslag uit Venetië, Italië van Wout Horst - WaarBenJij.nu Halve finale en Finale. - Reisverslag uit Venetië, Italië van Wout Horst - WaarBenJij.nu

Halve finale en Finale.

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

17 Juli 2010 | Italië, Venetië

Na de plaatsings ronde zijn de nummers 1 t.m 4 bekend.
vandaag de halve en morgen de finale.
Voor al de wedstrijd 2 tegen 3 gaat spannend worden.
Deze wedstrijd heb ik plaat met gerard zwier op een en steve allen op drie.
Het is hier erg heet dus weer veel drinken en regelmatig iets eten anders val je om.

  • 17 Juli 2010 - 06:27

    Jeroen Van De Wiel:

    Hoi Wout,

    Goed om te lezen dat je er weer bij bent. Wil je Steve en Joane de groeten doen van mij.

    Ik heb ze diverse keren gemailed maar ik heb het idee dat ze deze niet ontvangen hebben. Ik wilde ze vragen of ze geïnteresseerd zijn om bij ons de indoorcups te komen scheidsen en of dat zij nog teams weten uit Amerika die geïnteresseerd zijn om bij ons.

    Kommend jaar hebben we namelijk 2 indoorcups een voor top junioren en senioren van 1e klasse tot hoofdklasse.

    Zou je dit voor mij willen vragen?

    Succes nog met het vervolg van het toernooi.

    Groet Jeroen

  • 17 Juli 2010 - 11:24

    Rein En Hannie:

    Hallo Wout! Beetje gesmolten inmiddels of valt het mee? Hoe was de wedstrijd tussen nr 2 & 3? En hoe was de finale?Voor ons dit jaar geen little league maar EK junioren in Wenen. We gaan met een groep en gaan daar ook samen camperen dus dat wordt ook een leuke vakantie. Op de site kan je de stand wel bijhouden denk ik, JO wil in ieder geval de titel prolongeren! Tot ziens op de velden ennu genieten daar in het warme Italie! Groetjes Rein en Hannie

  • 17 Juli 2010 - 15:54

    Jos:

    hoi Speedy, maken ze van de wedstrijden weer opnames, net zoals in Amerika? Ik heb, met je dochter lekker in het zwembad zitten kleppen, natuurlijk ook over jou, ze is ook zo trots op haar papa en ik vind het geweldig dat je dit allemaal mag meemaken! Nog veel plezier in Italie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Venetië

Little League Europa

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2010

Coling down

17 Juli 2010

Halve finale en Finale.

14 Juli 2010

Het kan nog heter.

13 Juli 2010

Eindelijk wat nieuws.

03 Juli 2010

Naar Italy
Wout

Actief sinds 31 Mei 2009
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 15762

Voorgaande reizen:

16 Juli 2014 - 16 Juli 2014

polen 2014

09 Juli 2012 - 15 Juli 2012

2013 Softbal Little league in Italy

11 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Softbal in Duitsland en Italie

05 Juli 2010 - 19 Juli 2010

Little League Europa

09 Augustus 2009 - 24 Augustus 2009

Op weg naar de Worldserie Softbal inAmerika

Landen bezocht: