we zijn gestart - Reisverslag uit Castelfranco Veneto, Italië van Wout Horst - WaarBenJij.nu we zijn gestart - Reisverslag uit Castelfranco Veneto, Italië van Wout Horst - WaarBenJij.nu

we zijn gestart

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

22 Juli 2011 | Italië, Castelfranco Veneto

gisteren de eerste dag van het tournooi gedraaid.
Het weer is hier lekker warm en zonnig.
we hebben de drie wedstijden gedaan ik had de eerste veld op het derde honk en de laaste plaat.
Het niveau verschil is groot, Italy heeft twee goede teams dan komt Duitsland en aal laaste nederland.
Maar alle teams spelen op hun best en proberen er een leuke pot softbal van te maken.
De sfeer tussen de teams is goed we eten samen en er was gisteren karoke,
vandaag weer drie wedstrijden en de officieel presentatie in het dorp.
Dit belooft een groot spectacel te worden.
Bij de wedstrijden zit aardig wat publiek dat is ook erg leuk.
We eten elke dag op het veld en sávond als we weer in het hotel zitten lopen we naar de overkant om een lekker ijsje te halen.
Naast joanne en steve zijn er nog twee italianse scheidsrechters Eros die er ook vorig jaar ook was en Igio.
Ondanks dat ze niet zo veel engels praten hebben we dikke lol met hun.

Straks weer twee wedstrijden te doen de eerste veld en de laaste weeer plaat.

Na vandaag zijn de plaatsen 1 t/m 4 bekend dan volgen de wedstrijden 1 tegen 4 en 2 tegen 3 morgen.
zondag is de finale.
Je ziet dat we goed bezig gehouden
worden hier.

van uit een zonnig Italie,
groeten,
Wout

• 22 Juli 2011 - 11:11

Anke Van Der Horst:

Hoi Wout,

Hé van harte gefeliciteerd!! Geniet er maar lekker van in het warme Italië of is het er te warm?
    Je verslag klinkt goed.
    Wij toasten hier binnen wel op je verjaardag!(het is hier bijna herfst!)

groetjes,

Anke

• 22 Juli 2011 - 14:22

Kitty En Lineke:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Zo te lezen heb je een fantastische reis tot nog toe!
    Veel plezier verder, groetjes, Kitty en Lineke,
    PS, Lien is nu officieel in haar examenjaar,

• 27 Juli 2011 - 17:10

Trudy Koop:

Leuk om te lezen wat het evenement jou te bieden had. Spelsituaties denderen nog steeds door mijn hoofd en ik geniet nog steeds van de onbeschrijvelijk goede sfeer daar in Italie. Ondanks het pak op de broek hoop ik er in 2012 weer bij te kunnen zijn.