weer terug van weg geweest - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Wout Horst - WaarBenJij.nu weer terug van weg geweest - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Wout Horst - WaarBenJij.nu

weer terug van weg geweest

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

26 Juli 2011 | Nederland, Wormer

Opeens ben je weer thuis en zit je op de bank bij te komen van de reis, aan alle leuke dingen komt een eind.
De finale dag verliep anders dan gepland,het had s'nachts weer flink geregend zodat het veld niet om 10.00 uur bespeelbaar was.
De aanvang van de westrijd is een paar keer uitgesteld.
De tournooicommissie heeft toen besloten om eerst maar de sluitingscermonie te houden in de grote tent omdat het nog steeds een beetje regende.
Dit was heel gezellig alle teams met aanhang paste er net in.
Na wat toesprken van enkele vips werd er afscheid genomen van elk team met kado's en veel gejuich en geklap ook wij moesten weer naar voren komen om onze kado's in ontvangst te nemen.
Na dit officiele gebeuren gingen we ons voorbereiden op de finale die om 12.30 moest starten.
We moesten om 12.00 uur klaar staan bij het veld.
Het werd een finale met alles er op en er aan.
Eerst werden wij een voor een opgeroepen en daar na van de beide teams twee spelsters te gelijk.
De teams stonden op gesteld en we wachten op het volkslied van Italie.
Door technische problemen ging dit fout en beide team hebben dit toen samen met het publiek uit volleborst gezongen.
Na de het opzeggen van de little league pledge door alle spelsters tegelijk kon de wedstijd beginnen.
De beide teams lieten ondanks de regen goed en verzorgd softbal zien.
Het publiek ,ongeveer 100 man, liet zich de hele wedstrijd horen.
Het Italianse temperament zorgde er voor dat hevig werd meegeleefd.
De winnaar van dit spektakelstuk is het team van Lombardia, door slim te spelen perfecte bunts en goede acties op de honken kon Veneto weinig uit richten.
Veneto heeft de eerste twee ininigen nog wat terug kunnen doen.
De uitslag werd 6 - 1 voor Lombardia de terechte winnaar.
Ik heb weer staan te genieten achter de plaat en van de uitzinnige vreugde bij het winnende team.
Dat er door beide teams gehuild is kan je je voorstellen.

Na het overhandigen van de kampioensvlag was het dan toch echt over.
Na de westrijd nog de verlate lunch gebruikt.
Dan is het tijd afscheid te nemen, zucht het is niet anders.
s avonds maar een gelato gegeten als trost ,heel vervelend toch?

We hebben van zondag op maandag nog in het hotel geslapen, maandag gingen Joanne en Steve nog naar Ventie om dinsdag erg vroeg naar Seatlle terug te vliegen.
We hebben elkaar uitvoerig gedag gezegd na 14 dagen vol "nieuwe avonturen",helemaal top, we hebben genoten.
Zelf ben ik om 9.00 uur gaan rijden eerst maar tanken en spullen voor onder weg inslaan.
De tomtom opdracht geven om de weg te wijzen en op huis aan.
De reis verliep vlot, onder weg wel wat last gehad van werk aan de weg ,vooral in Duitsland
Maar goed, thuis komen is gelukt.
De wasmachine maakt nu over uren en voor je het weet is alles weer opgeruimd en in de kast.
Dan ligt het te wachten tot een volgend avontuur in 2012.

Bedankt voor het lezen van mijn verslagen en de reactie's en let niet teveel op de typo's.

Tot een volgende reis maar weer,
groeten,

Wout.

• 26 Juli 2011 - 15:13

Marijke:

He paps,
    Ben blij om te horen dat je 12 super dagen hebt gehad en dat je hebt genoten en dat je terug reis goed was!!!!
    Ik hoop dat je mijn kaart hebt gehad en dat je nu lekker kan genieten van je vrije tijd!!!!

Dikke kus van je dochter

• 08 Augustus 2011 - 18:39

Ab:

Beste Wout,

Ik heb vandaag pas al je verslagen kunnen lezen omdat ik op vakantie was (en daar heb ik geen internet). Allereerst alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuk jaar van! Als ik zo jouw verslagen lees roept dat veel herinneringen op aan mijn LL periode. Ik merk dat je er nog steeds veel plezier in hebt. Leuk joh. Weer goed gepresteerd ook, dat je weer de finale achter de plaat stond!! Ik wens je nog veel (softbal) plezier toe en wellicht tot ziens.

P.S. ik heb een nieuwail adres: aj.baart@telfort.nl. Zou je dit willen wijzigen a.u.b.?