van een prachtig feestje. - Reisverslag uit Castelfranco Veneto, Italië van Wout Horst - WaarBenJij.nu van een prachtig feestje. - Reisverslag uit Castelfranco Veneto, Italië van Wout Horst - WaarBenJij.nu

van een prachtig feestje.

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

23 Juli 2011 | Italië, Castelfranco Veneto

alleer eerst iedereen bedankt voor de sms,de facebook en email berichten voor mijn verjaardag.
Het is een feestje geworden .
S morgens tijdens het ontbijt al gefeliciteerd door de ump crew,wat bleek een van de italiaanse scheidsrechter was ook jarg een dubbel feestje dus.
maar er moets ook gesoftbalt worden de laaste drie pool wedstrijden.
de eerste stond ik weer op drie.
Na deze wedstrijd werd er zoals gebruikelijk geluncht met zijn alle.
Opeens komt een van de officials binnen lopen met een taart en kleine cakejes, iedereen aan het zingen en wij moeten op de bank staan.
we zijn in drie talen toe gezongen,
dat is toch erg leuk.
de tweede wedstijd had ik vrij ,de wedstrijd was eigenlijk meer een trainigspartij voor de winnaar.Nederland is veel te zwak om wat te kunnen winnen.
Maar goed de meiden hebben lol gehad
en vel geleerd deze week.Na de wedstijd deden de meiden van nederland een dansje wat ze haden ingestudeerd, echt lol ,niet te geloven alsje met 23 -1 op je boek hebt gehad dit doen.
Iedereen stond met te klappen en te juichen en ook de tegenstanders gingen met het dansje mee doen.
Dit is little league in topformaat.
Mijn plaat wedstrijd die er na gespeeld werd verliep vlot en was na 1.30 uur weer klaar.
Toen snel douchen en eten om de officieele presentatie mee te maken in het dorp.
Dit keer geen parade maar een groot podium met daar op een zanggroep van 8 mensen.
De teams werden in een cirkel op het podium gezet en het concert begon met we are the champions.
Toen werden de coaches van alle ploegen voor gesteld en moetsen nin het midden van de cirkle van hun ploeg plaats nemen.
Als laaste werden wij een voor een op geroepen om op het podium te verschijen.
Na diverse presentstie en woordjes van vip's die uitgenodigd waren,barste het feest los de band en de zanggroep gaf een daverend concert.
De avond is door ons afgesloten met het eten van een overheerlijk ijsje
op het markplein waar het concert wer gegeven.
Kort om een speciale manier om mijn verjaardag te vieren in een zonnig warm Italie.

Vandaag de kruisfinale's zijn aan de beurt, even afwachten of dit wat wordt want er komt nu een flinke regen bui naar beneden, maar wie weet is het over een uurtje weer droog en kunnen we spalen.

Tot de volgende keer maar weer,

Groetjes,
Wout.

• 23 Juli 2011 - 09:33

Kees:

hoi Wout, wat een verjaardagsfeest had jij. Hopelijk het begin van een goed en gezond nieuw levensjaar!
    Geniet van alle leuke dingen, het plezier en het weer.
    Groeten, Kees

• 23 Juli 2011 - 21:15

Marijke:

He paps,

Klinkt goed!!! wij hebben ook voor je gezongen hier in Amerika!!!
    Ik hoop dat je laaste dag ook super leuk is en dat je er nog lekker van kan genieten!!!
    Alvast een goede terug toegewenst vanuit een super heet Amerika!!!

Dikkeeeeeee KUsssssssss je dochter

• 26 Juli 2011 - 18:42

Carl:

Wout

Bedankt voor je leuke woorden over de Orange Brabes , ondanks het feit dat ze niet opgewassen waren tegen de andere teams hebben ze met volle teugen genoten en veel geleerd dit toernooi

Groeten Carl & Annabel # 2