het eind is inzicht helaas - Reisverslag uit Castelfranco Veneto, Italië van Wout Horst - WaarBenJij.nu het eind is inzicht helaas - Reisverslag uit Castelfranco Veneto, Italië van Wout Horst - WaarBenJij.nu

het eind is inzicht helaas

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

24 Juli 2011 | Italië, Castelfranco Veneto

vandaag de finale ,zoals verwacht de teams van italie tegen elkaar,daar gaat weer een boeiende wedstrijd worden.
Gisteren konden we pas s middags met de wedstrijden beginnen omdat het veld s nacht veranderd in een mini zwembad.
de crew heeft met veel hulp van andere het veld spleelklaar weten te maken,
de beide westrijden waren snel beslist beide na 4 .5 inningen i.v.m met de voorsprongregel.
Deze wedstrijd werd er en allstargame verspeeld, de kids die het minst gespeeld hadden in het tornooi mochten hier aan meedoen.
Het werd een leuke westrijd de pitcher was onze tournooi directeur die zo gooide dat er veel geslagen werd.
We hebbeb veel mooie vangballen en acties gezien die in de wedstrijden vaak bij deze kids misgingen en nu perfect werden uit gevoerd.

Kort om genieten en lang leve de lol.

Zoals gezegd straks de finale, ik mag achter de plaat ben benieuwd wat het gaat worden.

Na de finale nog de sluitngs ceremonie en dan is het weer over.
Dan inpakken en naar huis.

Tot in Nederland maar weer,

groetjes,