Weer op reis - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Wout Horst - WaarBenJij.nu Weer op reis - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Wout Horst - WaarBenJij.nu

Weer op reis

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

29 Juni 2011 | Nederland, Wormer

Hoi lezers,
Ja het is weer zover de europese tournooien (EMEA)voor de Little Leugue komen er weer aan .
Deze keer naar Duitsland ,Ramstein voor de juniors en seniors softbal girl.
Het toernooi is weer op de USA Air force base van 12 juli tot 17 juli.
Ramstein ligt in de buurt van Kaiserslautern.
Maandag 11 juli worden we er verwacht.
Bij de umpiers zijn goede bekende van mij ,Steve en Joanne van uit Seatlle(WA) en Johan van uit Nederland.

Van uit Duitsland gaan Joanne en Steve samen met mij in de auto door naar Italie.
In Castelfranco Veneto hebben we daar een toernooi voor de Little's girls van 20 t/m 24 Juli.
We hebben vorig jaar daar ook een toernooi gedaan.
Dat word een leuke reunie met de mensen daar en de toernooi directeur Lilly.

Wil je mijn verjaardag mee vieren dan zal je toch naar Italie moeten komen, maar dan kan je wel even Ventie bekijken.(^-^)

Als het een beetje lukt ga ik jullie weer op de hoogte houden van mij reis.

Dus tot later van uit Duitsland of Italy.

Wout.

  • 01 Juli 2011 - 19:32

    Corrie En Theo:

    Wout
    Niet te SOFTY Wout en lekker fluiten.
    Een hele lekkere tijd toegewenst en geniet er van.
    Groet,
    Theo en Corrie

  • 12 Juli 2011 - 20:14

    Ab Baart:

    Beste Wout,

    Wat leuk om weer wat van je te horen. Ik loop deze tijd van het jaar al weer regelmatig aan de LL te denken. Dus jij gaat dit jaar weer 2 toernooien doen. Leuk hoor!! Fijn dat er nog steeds vrijwilligers zijn om de jongste spelers in de softballerij ook van een goede wedstrijdleiding te voorzien. Ik wens je veel succes en nog meer plezier op allebei de toernooien. Als je nog bekende van mij tegenkomt doe ze dan de hartelijke groeten. Ik zou het leuk vinden elkaar weer eens te ontmoeten als je terug bent.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wormer

Wout

Actief sinds 31 Mei 2009
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 15812

Voorgaande reizen:

16 Juli 2014 - 16 Juli 2014

polen 2014

09 Juli 2012 - 15 Juli 2012

2013 Softbal Little league in Italy

11 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Softbal in Duitsland en Italie

05 Juli 2010 - 19 Juli 2010

Little League Europa

09 Augustus 2009 - 24 Augustus 2009

Op weg naar de Worldserie Softbal inAmerika

Landen bezocht: