Twe wedstrijd dagen verder - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Wout Horst - WaarBenJij.nu Twe wedstrijd dagen verder - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Wout Horst - WaarBenJij.nu

Twe wedstrijd dagen verder

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

13 Juli 2011 | Duitsland, Berlijn

Het tournooi is nu twee dagen oud en gelukkig zijn alle wedstrijden gespeeld,het weer is erg wisselend van erg heet tot een flinke onweerbui.
Vandaag heeft het tijdens de laatste wedstrijd voortdurend geregend.Je kan je voorstellen dat dit toch in vloed heeft op de wedstijd, veel ballen wisselen en koud en nat worden.
Maar goed dat hoort er ook zo bij.
Ik heb in de afgelopen dagen vier wedstijden gedaan drie bij de juniors en een bij de seniors.
Vooral het team van italy en nederland bij de juniors is erg sterk en maken kans op de eind overwinning.
Bij de seniors gaat het waarschijnlijk tussen duitsland en italie.
Morgen ochtend voor mij een plaat wedstrijd bij de seniors Italy tegen Nederland, gaat spannend worden wie dit gaat winnen.
We hebben veel lol met de umpirecrew en kunnen goed met elkaar opschieten.

Zo jullie weten weer het een en ander, tot het volgende bericht.

Groeten,

From a wet CZ

Groet JosW

• 13 Juli 2011 - 23:20

Marijke:

Klinkt allemaal super paps!!!
    Hoop dat je nog veel meer lol hebt de aankomende dagen en dat het weer wat beter word!!

Dikke kus je Dochter

• 14 Juli 2011 - 15:05

Kees:

hoi Wout,
    leuk je belevenissen te lezen.
    Hopelijk spoel je niet weg van het veld! Hier is het bar en boos vandaag met harde wind en veel regen.
    Groetjes, Kees

• 14 Juli 2011 - 18:28