He,he eindelijk even tijd voor wat nieuws. - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Wout Horst - WaarBenJij.nu He,he eindelijk even tijd voor wat nieuws. - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Wout Horst - WaarBenJij.nu

He,he eindelijk even tijd voor wat nieuws.

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

22 Juli 2009 | Duitsland, Berlijn

In middels is het al weer woensdag en het toernooi zit er al bijna op.
Bij de Juniors zijn er maar drie team die spelen twee keer tegen elkaar en dan een dubbele eliminatie ronde (zie de site inde vorige berichten)
De landen die mee doen zijn Italie ,Nederland en Duitsland.
Tot nu toe heeft Italie alles gewonnen en zullen ook wel de winnaar zijn van het tournooi.
Tot nu toe hebben we prachtig weer, zelfs heet dus veel drinken en zorgen dat je tussen de wedstrijden ergens in de schaduw kan zitten.
Ik heb tot nu toe alle wedstrijden in de Juiniors gedaan.
We zitten op de basis in een heel luxe kamer met een eigen keukentje badkamer en huiskamer,twee tv's en een goed bed.
Nog luxer als vorig jaar.
De reis naar Ramstein is goed verlopen en geen file gezien.
We gaan misschien nog naar een ander toernooi in duitsland maar dat iss nog niet zeker.
de groep scheidrechters is weer leuk we zijn met 5 man.
Drie amerikanen en twee nederlanders.

Morgen waarschijnlijk de finale en wie wat krijgt horen we vanavond.

In het gebouw waar ik slaap is geen internet dus moest ik naar de bieb waar je een uur achter de PC mag zitten.
Verder geen belangrijke dingen te melden.
Wout

• 22 Juli 2009 - 12:35

Sylvia:

Hoi Wout,

En ik maar hard werken. Bovendien is het hier niet zulk mooi weer. Erg onbestendig. Gisteravond een fikse omweersbui in Soest gehad. Geen pretje.
    Nog veel plezier in Duitsland en natuurlijk suc6 met de wedstrijden.

Groetjes,
    Sylvia

• 22 Juli 2009 - 14:14

Marijke:

happy birthday to you,
    haapy birthday to you
    happy birthday dear wout happy birthday to you, stand up stand up stand up stand up stand up stand up round the dining hall you must go you must go round the dining hall you must go my dear wout, ohhh you beautifull doll, you great big beautifull doll, when I put my arms around you I don't want to live with out you oh you're beautifull doll,you great big beautifull doll,

he paps, gefeliciteerd met je verjaardag,
    ik hoop dat de finale een mooie wordt, en dat je nog veel plezier hebt in Duitsland,

Dikke verjaardags kus je dochter,

• 22 Juli 2009 - 16:37

John Mens:

Wat lees ik, ben je daar ook zo oud geworden.
    Van Harte en nogmaals geniet er van.
    van een 55 jarige

• 22 Juli 2009 - 19:29

Cindy:

Hoi Wout,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een groot feest van!

Nog heel veel plezier met de finale komende wedstrijd. En nu nog hopen dat je nog verder Duitsland intrekt.

Veel fun, groet,

Cindy

• 23 Juli 2009 - 06:29

Thijs:

Hee Pap had je ons smsje nog gehad nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag hopen dat je die mooie wedstrijd krijgt. Nou geniet lekker van het mooie weer want hier is het benauwd en afentoe regenachtig groetejs en kusjes Esther en Thijs