tweede en derde wedstrijdagen - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Wout Horst - WaarBenJij.nu tweede en derde wedstrijdagen - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Wout Horst - WaarBenJij.nu

tweede en derde wedstrijdagen

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

18 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Seattle

Na de opening en de eerste wedstijden als veldump was het gisteren mijn eerste plaat wedstrijd,je snapt dat ik best wel gezond zenuwachtig was.
Het was een wedstrijd tussen twee Amerikaaanse teams.
Het was een pitchersduel tot de 4e inning toen werden er vier runs gescoord.
De pithers werden gewisseld i.v.m. de regel mandentory play.Het werd weer een pitcherduel.
De stand bleef 4-0
Ik heb staan te genieten achter de plaat die meiden gooien de ballen waar mijn strikzone is.
De voorbereiding en na bespreking van elke wedstrijd is best wel zwaar je moet alles wat er gebeurt proberen te onthouden.
In mijn wedstrijd gebeurde er geen rare dingen en is tot nu toe de kortste van het toernooi.
Ik heb heel wat complimenten mogen ontvangen.

De wedstrijd van vandaag stond ik op 1e honk asian pasific tegen west.
In de eerste inning werd het al 7-0 voor Asian pacific.
Het bleef toch een pittige wedstrijd met veel closecalls voor mij.
Wat ongebruikelijke dingen in het veld dus goed je hoofd er bij houden.
Dit is soms wel moeilijk omdat het hier erg warm is en we drinken ons een slag in de ronte om niet om te vallen.
Maar goed beter zon en warm als regen en niet kunnen spelen.

Voor de mensen die dit lezen en hier mensen kennen ,zoals John,Steven en Joanna moets ik de groeten doen en ze vinden het erg leuk om weer een Nederlander als umpire te zien.


Rein je bestelling lukt niet het is op helaas.

Morgen is mijn dag zonder wedstrijden dus kan ik uitgebereid kijken naar de andere.
Op de site van het toernooi zie een van de vorige berichten staan hele mooie foto's van diverse dagen.
Misschien heeft iemand op geken op inter net waar de wedstrijden live worden gebracht(link op de wedsite toernooi)

Donderdag 2 wedstrijden als veld en vrijdag weeer een plaat wedstrijd als er niets veranderd.
We horen waarschijnlijk donderdagavond de aanstellingen voor de halve finales en de finale.

Maar dat is nog even verder in de week.
Eerst maar genieten van morgen.
Hopelijk is dan weer tijd en gelegenheid voor een verslagje.


Tot de volgende keer,

Groeten vanuit een zonnige Kirklans W.A.

Wout

  • 19 Augustus 2009 - 06:12

    Esther & Thijs:

    (schoon) Pappa wij vinden het echt super dat je het zo leuk hebt geniet er nog maar lekker van

  • 19 Augustus 2009 - 07:16

    Little League Neth:

    Beste Wout,

    We leven met je mee. Ook hier is het 30 graden en dat blijft zo 2 dagen. Jammer dat het niet lukt van de polo maar het is niet anders. De aanvraag voor een in Nederland te organiseren EK LL ligt in voorbereiding en om maar meteen met de deur in huis te vallen zal het een softbal juniors en Seniors toernooi gaan worden. Ben benieuwd of het geaccodeerd gaat worden. Hoef je ook niet zo ver te reizen. Het verbaast me nog steeds dat LL Softbal WS wel uitgezonden wordt maar niet zo vaak als de marathonuitzendingen van de littles honkbal die a.s. vrijdag gaan beginnen op ESPN. Gezien mijn ervaringen in de USA zijn de WS Softbal erg attractief en spannend. Ook Johan de Vries heeft een mooie tijd in de USA en deelt zijn ervaringen middels mailverkeer in het engels met ons.

    Aan je verhalen te zien is ook de organisatie (net als wij)over je kwaliteiten te spreken en hopenlijk leidt dit tot een vervolg in de komende jaren. Veel plezier op de rustdag en succes donderdag.

    Be proud!

    Groetjes

    Little League The Netherlands
    Rein Merkx
    Hannie Mulders
    Jan Visser

  • 19 Augustus 2009 - 08:39

    Tineke Loth:

    wij zijn natuurlijk ook trots dat er een nederlandse scheidsrechter aanwezig is! ga zo door en zie je wel in een een of ander sportprogamma in nederland op de buis.

  • 20 Augustus 2009 - 07:20

    Mieke Trienekens:

    Dag Wout,

    Wat een ervaringen doe je op en wat een belevenissen. Dat je nog tijd overhoudt om elke dag een verslag te schrijven. Ik vind het leuk om je verhalen te lezen.
    Succes bij de wedstrijden vandaag en vrijdag.

    Groeten,

    Mieke

  • 20 Augustus 2009 - 08:25

    Rein Merkx:

    Beste Wout,

    Ik heb de toernooidirector een mail gestuurd over T-shirts en hij zal jou 2 t-shirts voor mij geven. Hieronder vind je de mail waarin hij dit bevestigde:

    Mail d.d. 20-08-09
    Rein,

    I have set aside two T-Shirts size XLarge for you. One is the one on the website and the other is one the players get. The first one is $15US and I will send the other one for an additional $5US.

    If you want, I will send them with your Umpire that is here and ask him to pay for them and then you can pay him for them. This will save you the shipping costs and the time delay of me waiting for your payment.
    John Chadwick

    Ik hoop dat je dit niet bezwaarlijk vind. Als je dit voor mij zou willen doen heel graag.

    Veel plezier en doe John de groeten van mij.

    GR

    Little League The Netherlands
    Rein Merkx


  • 20 Augustus 2009 - 11:06

    Rein Merkx:

    Wout,

    Leuke foto van je op de site

    gr

    Rein

  • 22 Augustus 2009 - 14:37

    John:

    Ik wist niet dat je het in je had?
    Tussen haakjes, ik ben al begonnen.........
    Dank je.

    Geniet ervan

    Groet John

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Wout

Actief sinds 31 Mei 2009
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 15813

Voorgaande reizen:

16 Juli 2014 - 16 Juli 2014

polen 2014

09 Juli 2012 - 15 Juli 2012

2013 Softbal Little league in Italy

11 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Softbal in Duitsland en Italie

05 Juli 2010 - 19 Juli 2010

Little League Europa

09 Augustus 2009 - 24 Augustus 2009

Op weg naar de Worldserie Softbal inAmerika

Landen bezocht: