finale - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Wout Horst - WaarBenJij.nu finale - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Wout Horst - WaarBenJij.nu

finale

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

21 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Seattle

vandaag de semifinlaes gehad een er van op de fout lijn in het links veld gestaan.
Opde aanstellingen voor de finale gehoord.
Ik sta op het derde honk niet te geloven toch.
de wedstrijd wordt uitge zonden op espn classic en internet (zie link op de site van het toernooi)
Misschien nog een conculesion game waar ik op getsld sta maar dat wwet ik nog niet.
Misschien starks meer wat we gan zo eten.
sorry voor de typo's

Wout

  • 22 Augustus 2009 - 10:21

    Henny & Jan:

    Gaaf Wout! 3e honk gehaald, nu op naar de thuisplaat?
    Heel veel succes!

  • 22 Augustus 2009 - 14:38

    John:

    De thuisplaat zie je volgende week.

    groet John

  • 22 Augustus 2009 - 15:39

    Jos:

    Hoi Wout, toen we van vakantie terug kwamen hadden we problemen met de computer. Eindelijk al je verhalen gelezen, volgens mij is het een groot feest voor je. Geweldig Wout dat je dit allemaal mag meemaken!!!
    Als je terug bent krijg ik vast wel een live- verslag van je. Hangt je haar al voor je ogen?
    Tot gauw en nog veel plezier. Knuffel van mij.

  • 23 Augustus 2009 - 08:35

    Little League Nether:

    Beste Wout,

    Dat je naar de Us mocht was al geweldig maar dat je ook nog staat opgesteld in de finale is een droom van iedere ump. Hoop voor je dat het ump-evaluatierapport positief zal zijn dat ze het volgend jaar niet meer om je heen kunnen.
    Ben benieuwd naar al je verhalen en natuurlijk de koffer vol met pins.

    Gr

    Little League The Netherlands
    Rein Merkx
    Hannie Mulders
    Jan Visser

  • 24 Augustus 2009 - 18:56

    Ab Baart:

    Beste Wout,

    Door (weer) een vakantie was ik niet eerder in de gelegenheid je reisverslagen te lezen. Wat leuk dat het zo goed gaat GEWELDIG! Dat je overeind bleef in het pitchers duel is ongetwijfeld de oorzaak van je verdere aanstellingen. Echt te gek dat je de finale hebt gehaald. Ik weet wat je daarvoor moet presteren en ik ben er van onder de indruk dat je dat daar hebt laten zien. Ik hoop dat je terugreis voorspoedig is verlopen. Kom je nog eens bij ons eten als je in de buurt bent, dan kun je gelijk uitgebreid verslag doen van je belevenissen. Tot ziens. Het ga je goed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Wout

Actief sinds 31 Mei 2009
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 15816

Voorgaande reizen:

16 Juli 2014 - 16 Juli 2014

polen 2014

09 Juli 2012 - 15 Juli 2012

2013 Softbal Little league in Italy

11 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Softbal in Duitsland en Italie

05 Juli 2010 - 19 Juli 2010

Little League Europa

09 Augustus 2009 - 24 Augustus 2009

Op weg naar de Worldserie Softbal inAmerika

Landen bezocht: