Op doorreis, - Reisverslag uit München, Duitsland van Wout Horst - WaarBenJij.nu Op doorreis, - Reisverslag uit München, Duitsland van Wout Horst - WaarBenJij.nu

Op doorreis,

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

18 Juli 2011 | Duitsland, München

Gistern vertrokken vanuit Ramstein,via
Heidelburg waar we het slot hebben bekenen en wat rond gewandeld naar Rotenburg waar we de romeinse stadmuren die nog helemaal om het oude centrum staan hebben beklomen en over heen gelopen.
Helaas heeft het de hele dag geregend wat nat en koud werd.
Maar goed toch weer de nodige cultuur opgedaan,zo zie je nog eens wat.
Vandaar naar Munchen waar we kunnen slapen bij vrienden van joanne en steve.
Als snel kwam ik er achter dat de dochter 9 manden bij steve en joanne heeft gewoond in Seatlle dat was een leuk weerzien voor hun.
s avonds zijn we nog naar het olympiapark gereden, het stadion en zwembad is er nog steeds even als de toren.
Wij met de lift naar boven om een indruk te krijgen oe groot Munchen wel is.
Het was de moeite waard kan ik zeggen.

Vandaag met de metrobaan naar het centrum van Munchen gezien waar we allerlei bezinswaardigheden hebben bekeken.

Morgen verder op reis richting Salzburg waar we overnachten om naar Italy te rijden.
Maar eerst gaan we nog naar Dagau om dit te bekijken we zitten vlak bij en willen het kamp toch bezoeken.

In Salzburg gaan we naar de zoutmijn en water verder te zien is gaan we ook ontdekken.

Je ziet dat ik me goed vermaak en het reizen met Joanne en Steve is erg gezellig.

Tot de volgende keer maar weer,

groeten,
Wout.

• 18 Juli 2011 - 17:09

Kees:

Hoi Wout, leuke verslagen, de spanning is voelbaar. Mooi dat er toch één Nederlandse winnaar was.
    München vond ik een aardige stad en het kamp Dachau indrukwekkend. Salzburg ken ik niet, hopelijk regent het niet. Ze zeggen dat dat daar heel vaak zo is. En dan op naar La bella Italia. Goede reis verder en veel plezier.

Groeten, Kees

• 18 Juli 2011 - 17:50

Je Dochter:

He paps.

Wat gaaf dat je allemaal leuke dingen gaat doen tijdens je doorreis,
    En ik hoop dat het volgende toernooi net zo spannend en leuk is als het andere toernooi!!!
    En dat het mooier weer is in Italie!!
    Doe de groetjes aan steve en Joanne!!
    And Have lots of Fun!!!!

Love and miss you <3