De winnaars zijn bekend. - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Wout Horst - WaarBenJij.nu De winnaars zijn bekend. - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Wout Horst - WaarBenJij.nu

De winnaars zijn bekend.

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

16 Juli 2011 | Duitsland, Berlijn

De finale dag is toch iedere keer iets speciaals, er hangt spanning in de lucht er wordt heen en weer gelopen,gelachen maar niet van harte.
De teams waren al vroeg op het veld om met de wedstrijd voorbereiding te beginnen.
Om 9 uur ging het los nederland tegen italie bij de seniors.
De eerste klap is voor nederland meteen scoren en zie maar dat jullie dit inhalen.
De wedstrijd ging lang op en neer maar de italianen werden sterker en sterker.
De druk lag bij nederland,achter komen door een paar stevige honkslagen die ountn op leveren is niet leuk, dat meot je dan weer recht trekken of liever voorkomen.
Nederland heeft er hard voor geknokt maar het is niet gelukt, Italy naar de usa.
Er na de junior finale met polen en nederland.
Nederland starte als een raket, meteen door goede honkslagen op de honken.
Al snel was de voorsprong 9 punten,maar polen is pas verslagen als de laatste nul gemaakt is.
Dat heeft nederland ondervonden per inning werden er puntjes gesnoept ze komen steeds dichter bij.
In de gelijkmakende 7 moet nederland de boel dicht houden om te gaan winnen,
het is 9-7 voor nederland.
Door wat slordigheden kunnen de polen een punt scoren en hebben lopers op de honken 1 en 2 bij nul uit.
Een daverende honkslag in het midfield wordt gevangen en op twee gegooid de loopster is niet op tijd terug en dubbelspel, twee nullen.
De volgende slagvrouw komt aan slag, wat gaat er gebeuren de spannig stijgt.
Er volgt en klap richting tweede honk die goed verwerkt wordt en naar een gegooid wordt, de nul valt op een.
De ontlading bij nederland is enorm, huilen lachen juichen gek doen of heel stil staan te genieten, we hebben het allemaal gezien.
Ze mogen naar de world serie in Kirkland.

Dan is op eens het toernoii over en gaan we met de groep scheidsrechter nog ergens wat eten en nageniten.
In het slaap gebouw de tassen in pakken, morgen naar Munchen vast een stuk naar Italie.
Waarschijnlijk overnachten we ook nog in Salzburg voor dat we doorrijden naar Castelfranco Vento.
Het volgende bericht zal we daarvan daan komen.

Tot het volgende bericht.
Wout

• 27 Juli 2011 - 12:59

Wilco:

Wat leuk wout om via "derden" de wedstrijdbeleving te lezen!