Aftellen!!! - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Wout Horst - WaarBenJij.nu Aftellen!!! - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Wout Horst - WaarBenJij.nu

Aftellen!!!

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

07 Juli 2013 | Nederland, Wormer

Hallo allemaal,

Nog een paar dagen en dan weer op reis.
Dit keer ga ik naar het Europese toernooi in Italy waar de senior’s- junior’s – little’s spelen om een plaats in de Worldserie.
Het toernooi is van 10 t/m 14 July en te volgen op de website van de organisatie:
www.littleleaguelombardia.org klik op de engelse vlag of http://www.littleleague.org/worldseries/series/llbb/qualify/europeafrica.htm
De teams komen uit de volgende landen,
LITTLE LEAGUE ( MAJOR DIVISION / U13 )
EMILIA LEAGUE ITALY

ROTTERDAM THE HAGUE NETHERLANDS

SENIOR LEAGUE ( U17 )
UKS SOFTBALL WROCLAW POLAND
Onder de scheidsrechters zijn veel oude bekende ,zodat het vast weer erg gezellig gaat worden.
Na dit toernooi komt voor mij het toetje, ik mag dit jaar weer naar America voor de Worldserie softball van de Little’s.
Deze wordt verspeeld in Portland (OR) van 8 t/m 14 Augustus ), in het Alpen Rose Stadium.
Dit zal weer een enorme belevenis worden ook omdat Marijke( dochter) mee gaat als supporter.
Ik hoop jullie regelmatig op de hoogte te houden van al mijn belevenissen.

• 08 Juli 2013 - 09:58

Theo En Corrie:

Gaaf man alweer naar Italië en in Augustus dan ook nog Amerika.
    Hopelijk is" het weer" goed want dat is mede bepalend voor het succes.
    Veel plezier en geniet van het fluiten en reizen.