Al heel wat gezien - Reisverslag uit Bothell East, Verenigde Staten van Wout Horst - WaarBenJij.nu Al heel wat gezien - Reisverslag uit Bothell East, Verenigde Staten van Wout Horst - WaarBenJij.nu

Al heel wat gezien

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

02 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Bothell East

Gisteren weer heel wat gezien, eerstnaar het doug allen sportpark vernoemd naar de zoon van steve en joanne, het was een voetbal veld en en softbal veld naast een school, niet erg groot maar netjes onderhouden. Hierna zijn we naar watervallen in de bergen gereden de deception falls, daar aan gekomen een flink stuk gewandeld door het bos op en neer om bij de watervallen te komen,ondanks dat het hier lang niet geregend heeft stroomde er behhorlijk wat water naar beneden.in het bos staan hele hoge bomen waar van allerlei andere planten ingroeiden. Veel bomen die omgevallen waren laten ze gewoon liggen , soms groeit er een andere boom uit een afgezaagde of omgevallen boom.
Na deze wandeling terug gereden en langs bothell high school gegaan, daar ligt eensportcomplex bij waar menig sportclub jalours op zo zijn.na het eten bij joanne en steve naar bothell gegaan om langs derivier te wandelen en daarna tijd voor een ijsje bij goldstone , een ijsje een complete maaltijd is dat wel lekker hoor.
Vandaag regend het hier dus we zien wel wat we vandaag kunnen bekijken, het husky softbalstadion staat op het programma.
Je ziet we vervelen ons niet en zien een hoop .

• 02 Augustus 2013 - 22:20

Rein Merkx:

Regen!!!!! Hier is het nu 34 graden en het is 22.15 uur. En het blijft nog wel een aantal dagen warm/heet. Teveel zon is niet goed maar ook teveel regen is niet oké . Ben erg benieuwd naar het Nivo maar helaas ESPN is van de buis ondanks veler verzoek de maand augustus nog uit te zenden, misschien dat we het via een livestream kunnen volgen. Ik hoop van wel. Veel plezier in the states. Gr. Rein