Tussen de wedstrijden door - Reisverslag uit Caronno Pertusella, Italië van Wout Horst - WaarBenJij.nu Tussen de wedstrijden door - Reisverslag uit Caronno Pertusella, Italië van Wout Horst - WaarBenJij.nu

Tussen de wedstrijden door

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

13 Juli 2013 | Italië, Caronno Pertusella

He hè even tijd om jullie wat te vertellen.e
Het tornooi is erg druk met veel wedstrijden op drie velden die niet bijelkar liggen.gelukkig worden wee per veld ingedeeld zodat we tussen de wedstrijden dor niet hoeven te reizen.
Op de openingsdag moesten er twee wedstrijden gestaakt worden ivm regen, en regenen dat kan het hier , met bakken uit de hemel.dus wedstrijden verplaatsen soms wel vier op een dag.als het dan weer lekker warm is dan is dat behoorlijk afzien.vandag is het alweer de dag van de finales allemaal achterelkaar op het zelfde veld.dat gat leuk worden met heel veel publiek.ik weet niet welke landen in de finales staan dus at word een verrassing voor me,dat is het nadeel van op drie velden spelen je raakt het overzicht kwijt.
Het is trouwens weer ouderwets gezellig met de ump crew en we lachen wat af. (Marijke de groeten van alle mensen die jij kent)
Morgen weer naar huis en dan alles klaar maken voor de trip naar de USA.
Groetjes,Wout

• 13 Juli 2013 - 09:59

Jos:

Hoi Wout, volgens mij heb je het weer vreselijk naar je zin. Zet hem op umpie !!! groetjes Jos

• 15 Juli 2013 - 09:12

Fer:

Mooi Wout, leuk dat je het aar je zin heb