Even bij praten - Reisverslag uit Bothell, Verenigde Staten van Wout Horst - WaarBenJij.nu Even bij praten - Reisverslag uit Bothell, Verenigde Staten van Wout Horst - WaarBenJij.nu

Even bij praten

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

19 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Bothell

Wat gaat de tijd snel, en hebben we veel beleefd.
Alle softbaltoernooien waar we naar toe zijn geweest zijn afgelopen en nu kunnen we de rst van de tijd de toerist uithangen.

Mijn toernooi op Alpenrose (portland) was geweldig om te doen, veel wedstrijden gedaan.
Vooral mijn twee plaat wedstrijden zal ik niet snel vergeten.
De overige wedstrijden heb ik bijna op alle positie gestaan in het veld.
We hebben gewerkt met een 4 mans crew en in de semifinals en de final met een 6 man crew.
We hebben veel gelachen en hard gewerkt op het veld en heel gezellige groep scheidsrechters.
De laatste drie wedstrijden van het toernooi waren live op ESPN, dat is een heel circus vel camera's lichten en een parkeerplaats vol met enorme vrachtwagens voor de regie,geluid en stroom voorziening.
Na de finale de sluitingsceremonie dit werd een heel leuk feestsje op het veld met allee teams officials en organisatie commite.

Op het veld van veel mensen afscheid genomen en De volgende dag van het hotel samen met Charlene naar Kirkland gereden.
Daar hebben we de laaste drie dagen van het junior softbal gezien, het toernooi waar ik 4 jaar geleden ook ben geweest.
Het wat erg leuk om alle bekende weer te zien en ook daar was het erg gezellig.

Gisteren hebben we met de familie Allen een boot tocht gemaakt naar Bremerton, heel gezellig en erg mooi weer.
Vanaf de boot( ferry) konden we mount renier en de skyline van Seattle goed zien.
Zoals gezegd morgen Seatlle bekijken ,benieuw wat Marijke hier van vind.

Groetjes Wout.

• 19 Augustus 2013 - 21:57

Cindy:

Hi Wout,

Gaaf dat je zulke mooie avonturen beleefd. Je bent al een tijd weg.
    Leuk om te lezen wat je allemaal doet. Je gaat steeds verder van huis.

Ik ben benieuwd hoe het verder met je gaat. Ik wens je nog een hele fijne reis.

Veel liefs, Cindy