De grote oversteek - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Wout Horst - WaarBenJij.nu De grote oversteek - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Wout Horst - WaarBenJij.nu

De grote oversteek

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

10 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Seattle

Het is gelukt de grote oversteek is gemaakt.
Zondag heel vroeg naar Schiphol om in te checken voor de vlucht.
Dit ging heel snel en de andere formaliteiten ook.
Wachten om te kunnen boarden besteed door wat winkeltjes te bekijken.
De vlucht verliep vlot en rustig , ik heb zelfs wat kunnen slapen het is toch 10 uut zitten nietwaar.
Om 11.15 plaatselijke tijd geland en dan door de douane en de koffers halen.
OOk dit ging erg vlot en kon ik gaan wachten op de mensen die mij kwamen ophalen.

Hierop hoefde ik niet lang te wachten en na een ritje van 5 a 10 minuten was ik op het logeer adres.

s' middags zijn we nog naar de stad geweest en heb daar de vismarkt en andere dingen bekeken.

Vandaag zelf met de sneltram naar Seattle stad gereden om verder te ontdekken hoe dat in elkaar zit.
Ook de speace needle op geweest die is gebouwd voor de wereld tentoonstelling,net als de eiffel toren in Parijs.
Verder nog wat rondgekenen in de stad en op de terugweg uit gestapt bij het honkbal stadion .
Daar om heen gelopen ,wat een gebouw zeg ,dat is wat anders als Pim Mulier.
Ik ga donderdag daar een wedstrijd zien van Seattle Marinier tegen de Yankies, dat gaat een belevenis worden.

Het weer hier is net als Nederland, wisselvallig met af en toe regen.
Het word volgens het nieuws van af zondag weer zomer hier,dus dat is goed vor het toernooi.

Er valt hier veel te zien en te genieten deze week maar daar over meer de volgende keer.

Groetjes uit Seatlle WA.

Wout


  • 11 Augustus 2009 - 06:13

    Esther & Thijs :

    Hee (schoon)pappa goed te horen dat je het naar je zin hebt. Geniet er van liefs ons

  • 11 Augustus 2009 - 06:23

    Jeroen Van De Wiel:

    Hè Wout, veel plezier in seatle en geniet van de wedstrijd in safeco. Echt een prachtig stadion. Wil je Steve en Joanne de groeten doen van mij. Ze zijn gastheer en vrouw van EMEA. Succes met scheidsen.

  • 11 Augustus 2009 - 17:01

    Mia De Graaf:

    Dag Wout,

    Sorry dat ik niet eerder reageerde. Leuk dat je mij ook op je maillijst hebt gezet. Ik wens je veel plezier daar in Seatle en hoop dat je een paar leuke wedstrijden mag scheidsen.
    Groet, Mia

  • 11 Augustus 2009 - 17:24

    Ab Baart:

    Ha die Wout,

    Leuk weer van je te horen. Gezellig de toerist aan het uithangen dus. Natuurlijk als je er toch bent moet je een keer een honkbalwedstrijd in zo'n stadion hebben bijgewoond. Ik hoop dat je een heel leuk toernooi tegemoet gaat daar aan de andere kant van de plas. Ik ben benieuwd naar je verdere belevenissen.

  • 11 Augustus 2009 - 18:38

    Cindy&Martijn&Kjell:

    Hoi Wout,

    Super zeg, eindelijk het allerhoogste bereikt.

    Heel veel plezier en succes met de reis en het spel.
    Ik hoop dat je nog veel van de omgeving gaat zie, wat ik hier lees is al helemaal goed.

    Liefs, Cindy, Martijn en Kjell

  • 13 Augustus 2009 - 07:12

    Little League Nether:

    Beste Wout,

    Helaas dit jaar geen vertehgenwoordigers van Nederlandse teams in de USA. Italie was op vele vlakken de sterkste, maar 2010 staan ze er weer: de Nederlandse dames en Heren leaguers. Geniet van al het mooie tijdens de WS en zorg voor voldoende ruimte in je koffer voor alle PINS die je mag ontvangen. BEn benieuwd of je er zelf een hebt laten maken. We blijven je volgen.

    Little League The Netherlands

    Rein Merkx
    Hannie Mulders
    Jan Visser

  • 17 Augustus 2009 - 09:46

    Mieke Trienekens:

    Dag wout,

    Leuk om je reisverslagen te lezen. Ik begrijp dat je het naar je zin hebt en uitkijkt naar de wedstrijden.

    Geniet ervan en groeten,

    mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Wout

Actief sinds 31 Mei 2009
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 15789

Voorgaande reizen:

16 Juli 2014 - 16 Juli 2014

polen 2014

09 Juli 2012 - 15 Juli 2012

2013 Softbal Little league in Italy

11 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Softbal in Duitsland en Italie

05 Juli 2010 - 19 Juli 2010

Little League Europa

09 Augustus 2009 - 24 Augustus 2009

Op weg naar de Worldserie Softbal inAmerika

Landen bezocht: