Op naar de finales. - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Wout Horst - WaarBenJij.nu Op naar de finales. - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Wout Horst - WaarBenJij.nu

Op naar de finales.

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

16 Juli 2011 | Duitsland, Berlijn

Vandaag de finale dag, als het net zo wordt als gisteren kunnen we weer een paar krakers verwachten.
gisteren was de wedstrijd ned-duitsland bij de seniors ook zo'n wedstrijd.
nederland kwam als een raket uit de startblokken en scorede meteen een paar punten.
De duitsers waren totaal overdonderd en konde pas in de 4e innnig wat terug doen.
h\de wedstrijd werd door nederland netjes uitgespeeld en ze stanan tegen Italie in de finale.

mijn wedstrijd bij de juniors was snel beslist door de polen dei goed en verzorg softbal spelen.
Het maakt ze ook niet veel uit of ze een punt achte komen.
Dus nar de finale.
Op het anere vaeld waas de wedstijd italie-nederland aan de gang.
De verwachte kraker was volop in actei.
Fouten van beide zenuwen en italie dat niet op de honken kon komen.
De hele truken doos ging open met aals resultaat dat de coach van italie uit het veld werd gestuurd.
Dan moet je wachte tot hij echt weg is en niet meer zichbaar aanwezig.
Je snapt dat dit hevig emotie bij zijn team met zich meebracht.
Het nederlands team hield het hoofd koel en won de wedstrijd met 2-1.
de finle wordt dus polen - nederland.

in beide finals sta ik in het veld eerst op 1 bij de seniors dan op 3 bij de juniors.

Schone zakdoek in de broekzak, de bril schoon gepoetst ik ben er klaar voor.

Tot na de finale,

groeten,
Wout

• 16 Juli 2011 - 08:35

Fer:

Prachtig man, ga zo door

• 16 Juli 2011 - 15:00

Kees:

Een scherpe blik en een helder hoofd bij de finales! Toi, toi, toi.