Beter laat dan nooit - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Wout Horst - WaarBenJij.nu Beter laat dan nooit - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Wout Horst - WaarBenJij.nu

Beter laat dan nooit

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

14 Juli 2012 | Nederland, Wormer

He he eindelijk even tijd voor een berichtje uit italy. Dit toernooi is toch wel anders als de vorige voor mij . Dit omdat ik gevraagd als u.i.c. Dat is de scheids alle wedstrijden moet indelen met mensen. In dit toernooi een hels karwei omdat er op ttwee plaatsen gelijk gespeeld moest worden en allerlei voorwaarden gesteld werden.
Naast zelf allerlei wedstrijden doen in de vrije momenten nadenken en plannen.
maar goed het is goed gekomen.het toernooi is erg leuk en veel wedstrijden zijn erg spannend met goed softbal.
Morgen hebben we de finale dag met leuke westrijden.
Het is erg heet hier en de meiden moeten blijven eten en drinken om niet om te vallen.
Dat moeten wij ook doen maar er wordt goed voor ons gezorgd.
We hebben veel lol met elkaar en vermaken ons prima.
De heenreis was lang maar wel prettig om met Zijn tweeen te reisen.
Zometen snel naar bed om wat uit terusten voor morgen..
Tot zo ver groetjes Wout

• 16 Juli 2012 - 15:25

Kees:

hoi Wout, val niet om van de hitte! wij zouden hier wel wat van jullie zon en warmte kunnen gebruiken. Een goed toernooi verder en een veilige terugreis.

• 17 Juli 2012 - 19:43

Sylvia:

Druk, druk, druk...
    Dat houdt in dat je volop geniet van het toernooi met alles er omheen. We horen je verhalen wel aan als je terug bent hier. Neem vooral wat zon en warmte in de koffer mee.

• 17 Juli 2012 - 19:43

Sylvia: