Terug van weg geweest - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Wout Horst - WaarBenJij.nu Terug van weg geweest - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Wout Horst - WaarBenJij.nu

Terug van weg geweest

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

26 Juli 2009 | Nederland, Wormer

Ik ben weer thuis ,na een rondreis in Duitsland.
Het tournooi waar we nog naar toe zijn geweest bleek een ply off serie te zijn voor de LL Duitsland honkbal.
De winnar van deze serie een best of 3, mag naar Polen om daar te spelen in het EMEA toernooi.
De winnaar van dat toernooi gaat naar de USA (Williamsport).
Van Ramstein hebben we naar Freising gereden,dit is een plaatsje even te Norrden van Muchen vlak bij het vliegveld.
We zijn met twee auto's en vier scheidsrechters op vrijdagmorgen vroeg vertrokken.
Ongeveer vier uur later in Freising aangekomen, daar naar de kamers in een gasthof die voor ons geregeld waren.
De boel neer gezet ,omkleden en naar het sportveld want de eerste wedstrijd begon om 4 uur.
We werden goed ontvangen en de organisatie wan de wedstrijd was vlekkeloos.
Aan het begin van de wedstrijd werden de teamspelers een voor een voorgesteld.
Zo ook de scheidrechters,ik stond op het derde honk.(achter de plaat is niets voor mij bij honkbal ).
De wedstrjd ging tot de 5e inning gelijk op.In de 6e inning werd het 6-0 voor het team uit Kaiserslauteren.(KMC)ze speleden tegen een team uit Beieren(Bavarians).
Zaterdag om 10.00 uur de tweede wedstrijd.Nu stond ik op het 1e honk.
De wedstrijd was meteen op gang er werd veel activer gespeeld als de wedstrijd van gisteren.
Het team KMC won ook deze wedstrijd.Na afloop werden we uitgenodigd om tussen de middag in de clubtent wat te eten.
Weer terug naar het gasthof even douchen de spullen in de auto en terug naar Nederland.
In Frankfurt,we kwamen er toch langs ,de USA collega's bij hun hotel bij het vliegveld afgezet.
Wel een rare lange dag met een wedstrijd,lang reizen (7 uur rijden) en midden in de nacht thuis komen.
Vandaag de spullen in de was en opruimen.
Van de week de voorbereidingen voor de trip naar de USA afmaken zodat alles klaar is.
Het volgende verslag zal wel daar vandaan komen.
Dan kunnen jullie lezen wat ik daar aan het doen ben.
Groetjes,tot de volgende keer.
Wout.

  • 02 Augustus 2009 - 11:03

    Ab Baart:

    Helaas heb ik jouw berichtgevinmg de laatste tijd niet kunnen volgen. Ik ben nu weer bijgelezen. Zo te zien heb je een leuke tijd in Duitslanmd achter de rug. Achter de plaat in de finale wat een eer... Nu op naar de States. Ik wens je veel succes daar en geniet ervan. Ik zal wwer regelmatig je belevenissen volgen.

  • 05 Augustus 2009 - 18:43

    Tineke Loth:

    Ik houd je in de gaten! en veel plezier in USA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wormer

Wout

Actief sinds 31 Mei 2009
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 15763

Voorgaande reizen:

16 Juli 2014 - 16 Juli 2014

polen 2014

09 Juli 2012 - 15 Juli 2012

2013 Softbal Little league in Italy

11 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Softbal in Duitsland en Italie

05 Juli 2010 - 19 Juli 2010

Little League Europa

09 Augustus 2009 - 24 Augustus 2009

Op weg naar de Worldserie Softbal inAmerika

Landen bezocht: