Op plaats van besteming - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Wout Horst - WaarBenJij.nu Op plaats van besteming - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Wout Horst - WaarBenJij.nu

Op plaats van besteming

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

11 Juli 2011 | Duitsland, Berlijn

Hoi Lezers,

Ik zit achter mijn pc in de slaapkamer van het slaapgebouw in Vogelweh via een wifi dit verslagje te schrijven.
We slapen dus niet op airbase ramstein maar even verder richting Kaiserslautren.
Hier heb ik al eerder geslapen, op de basis in ramstein is het een en ander veranderd er is een enorme shoppingmail uit de grondgestampt waar bijna alles te koop is.
Als we tijd hebben maar even neuzen daar.
De scheidrechtersploeg is compleet met Joanne,Steve en Johan als bekende en chad en lind uit de usa.
We zijn opgedeeld in twee crews Johan,Joanne en Chad , dan bliven over Steve,Linda en ik.
Morgen zeker een wedsrtijd misschien twee.
Bij de ploegen van Nederland, duitsland ,italy en polen zijn veel mensen als begeleijding die ik al eerder heb gezien.

Bij de juniors zijn Nederland, Polen, Italy en duitsland usa en duitsland stugart de teams.

Bij de seniors Nederland, DuitslandUSa en Italy

Zo dat was het weer, moregn waarschijnlijk weer een berichtje

Vanuit duitsland groeten,
Wout.

• 12 Juli 2011 - 07:29

Anke Van Der Horst:

Hoi Wout, leuk om te lezen dat je weer op reis bent om te fluiten, Veel plezier, geniet er lekker van. Over één week begint ook onze vakantie. Heb er zin in.

groetjes
    Anke

• 13 Juli 2011 - 02:33

Marijke:

He paps,

Geulkkig ben je goed aangekomen en is alles goed gegaan!!
    En ben ook heel blij voor je dat je steve en Joanne er weer zijn!
    Ik hoop dat het een leuke crew is en dat jullie veel lol zullen bleven!!

Dikke kus van Uit Amerika