Ook oud nieuws is nieuws - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Wout Horst - WaarBenJij.nu Ook oud nieuws is nieuws - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Wout Horst - WaarBenJij.nu

Ook oud nieuws is nieuws

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

19 Juli 2012 | Nederland, Wormer

We zijn weer .
Deze keer bijna geen tijd gehad om achter een pc te kruipen om wat te schrijven.
Het toernooi was weer leuk en gezellig, ondertussen ken ik een hele boelmensen die daar ook komen.
De wedstrijden waren vooral aan het eind van het toernooi erg spannend ,ondanks de hitte werd er goed softbal gespeeld.
De finales gingen op zondag tussen Nederland en Italie bij de littles.
Czech Republic en polen bij de juniors
nederland en italie bij de seniors.
Niet iedere finale was even spannend , Czech Republic won gemakkelijk van polen ,de senior finale was spannend en werd 2- 1 voor Italie( van deze wedstrijd heb ik alleen maar gehoord dat dit zo was omdat hij op het andere veld gespeeld werd)
de finale littles was een erg spannende wedstrijd lang was niet duidelijk wie er met de zege van door ging.
uiteindelijk ging Nederland met de winst er van door.

na de finales de sluiting ceremonie, nu kon je pas zien hoeveel speelsters er waren , het hele infield stond vol met opgestelde teams.
Na praatjes van alle genodigde ,werden er diverse mensen bedankt met presentjes, wij kregen een t shirt en horloge met EMEA embleem er in.
De kampioenen kregen hun vlaggen en iedereen ook een t shirt als herinnering.
Het feestje na het officiële gedeelte was het leukste alle team liepen door elkaar en feliciteerde elkaar.

dan is het opeens over en het veld werd steeds leger , gedag zeggen en veel handen schudden.

de volgende dag naar München ,was een reis was dat, file in de tunnel van ongeveer 1,5 uur ,wat waren we blij dat we er uit waren.
Het plan om onderweg naar het kasteel Neuschwanstein te gaan konden we vergeten.
gelukkig werd het niet te laat.
de volgende dag hebben we samen met onze gastvrouw alsnog het kasteel bezocht.
Dit kasteel is het voorbeeld voor de kastelen in Disney land grappig om te zien.
Via Garmich terug naar Munchen een wel besteedde dag.

Dinsdag weer naar nederland met de amerikaanse vrienden.
De reis terug verliep vlot en waren veilig en wel weer thuis.

Nu Nederland laten zien aan Steve en Joanne.

Hopelijk hebben jullie weer een indruk gekregen van het toernooi en van de site de info gehaald als je dat wilde lezen.

Tot een volgende reis maar weer, bedankt voor het lezen.

Groeten, Wout

• 19 Juli 2012 - 19:11

Wilco:

Doe de groeten aan Steve en joanne.
    Ze waren de aunt en Uncle voor mijn dochter in 2008 tijdens ds World Series. Erg aardig en gastvrij. We hebben ook nog de BBQed bij ze met alle speelsters, coaches en ouders.

Sportieve groet,

Wilco